S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

KONTAKTY

S D S, s.r.o.
Lázeňská 826
289 12 Sadská
tel: +420 777 874 187
fax: +420 325 595 669
kontakt@sds-group.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

ANKETA

Jak se vám tyto stránky líbí?

Velice moc 45% Strašně moc 38% Nemnoho 10% Vůbec 8%

INFORMACE PRO ZÁKAZNÍKY

Toto jsou informace pro zákazníky obchodu detsky-kocarek.cz

Závazné obchodní podmínky najdete zde.

 

Výdejní sklad a expediční sklad:

areál bývalého Odborného učiliště

Lázeňská 826

289 12  Sadská

 

Provozovatel:
Anna Bittmanová

Mládežnická 966

289 12 Sadská

IČO:  15332373

tel:  777 874 187
fax: 325 595 669
e-mail: expedice@detsky-kocarek.cz

 

Objednávky

objednávku je možno učinit jedním z následujících způsobů:
prostřednictvím e-shopu na adrese www.detsky-kocarek.cz

telefonicky :  777 874 187
Faxem :       325 595 669
e-mailem :   expedice@detsky-kocarek.cz

Veškeré objednávky jsou považovány za závazné.

Po obdržení objednávky bude zasláno potvrzení této objednávky na Váš e-mail. Pokud jste zvolili platbu převodem, prosíme o úhradu kupní ceny uvedené v zaslaném potvrzení objednávky (CELKEM s DPH) na účet číslo: 2800422905/2010 FIO Banka. Jako VS prosím vždy uvádějte číslo objednávky.

Objednávky většinou vyřizujeme do 3 pracovních dnů, a to prostřednictvím české pošty nebo přepravní službou PPL. Způsob dopravy a platby si zvolí zákazník při objednávce.
Pokud nebudeme schopni objednávku vyřídit do 7 dnů budeme Vás o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu (pokud ho uvedete).

 

Storno objednávky

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu do 24 hodin od odeslání objednávky naší firmě. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka speciálně zhotovit. Nepřevzetí zásilky nelze považovat za platné odstoupení od smlouvy, v případě nepřevzetí zásilky bude požadována úhrada vzniklých nákladů.

 

Reklamační řád

Případné reklamace vyřizujeme dle reklamačního řádu, v souladu s Občanským zákoníkem a se Zákonem o ochraně spotřebitele. Pro reklamaci doporučujeme použít přiložený reklamační protokol.

 

Ochrana osobních dat

Respektujeme vaše soukromí. Abychom vám mohli nabídnout plnohodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy bez vašeho souhlasu poskytnuty žádnému třetímu subjektu s výjimkou přepravce. Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek.

Informace k elektronické evidenci tržeb (EET)

náš e-shop je povinen se zapojit do systému EET od 1.3.2017

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.

Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

MTQxNmUyMz